Máme IPO 2

20.10.2013 13:49

V sobotu 12. 10. 2013 Lexa složila zkoušku IPO 2 s výsledkem 90, 96, 90.

Celý den se nesl ve veselém duchu. Na stopě přepálila na velice lehkém terénu rozchod a větší část prvního úseku tam "plavala". Mám pocit, že nevěděla, po čem vlastně jde :-). Před lomem se naštěstí ukáznila a stopu až na menší ověření na druhém úseku došla přesně. Co mě potěšilo bylo to, že jsem neviděla opravdu ale opravdu nic a celou stopu tedy Lexa pracovala zcela samostatně :-).

Poslušnost nám tentokrát vyšla naprosto skvěle, 1 bod jsme ztratili z ovladatelnosti, 2 body na přivolání, kdy Lexa zapomněla zabrzdil a dostala jsem packou do žaludku, 1 bod za lehký dotek na metrovce.

Obrana na cizího figuranta byla bohužel o dost veselejší, než jsem předpokládala. Hned zkraje mi utekla na zástěnách, od vyštěkání se jí také příliš nechtělo a zadní doprovod velké nic moc.

Suma sumárum jsem ovšem spokojená, je to ještě "dítě" a všechno holt chce svůj čas...

 

Poučení pro příště - více promyslet závěrečné doladění!!!